That's very interesting, could you link to the source for iraqi PDSG with Geran by any chance? They did receive the Su-24MK that has an internal Geran so it's not too far fetched.
I must find that source ( hm ,maybe airwar.ru or something like that ) .
This is also interesting ...
''В 1982 г. один из самолетов МиГ-25ПДС (No. 7011) был оборудован средствами РЭП для индивидуальной и групповой защиты от ракет "воздух-воздух" и ЗУР с радиолокационными и тепловыми головками самонаведения: станцией предупреждения об облучении "Береза-ЛЭ", станцией радиоэлектронных помех "Герань" и устройствами отстрела ложных тепловых целей КДС-155. Летные испытания его были завершены в 1983 г. Позднее для этих же целей был переборудован еще один самолет, получивший название
МиГ-25ПДСЛ (бортовой No. 94). Он оснащался станицей предупреждения об облучении "Береза-ЛМ", станцией активных помех "Гардения-1ФУ" (в подвесном контейнере) и устройствами отстрела пассивных помех. Его летные испытания начались в 1985 г.''
''In 1982, one of the MiG-25PDS aircraft (No. 7011) was equipped with electronic countermeasures for individual and group protection against air-to-air missiles and SAMs with radar and thermal homing heads: the Bereza-LE radiation warning station, the Geran electronic jamming station, and KDS-155 devices for ejecting false thermal targets.Its flight tests were completed in 1983. Later, another aircraft, designated MiG-25PDSL (tail number 94), was converted for the same purpose. It was equipped with a Bereza-LM radar warning system, a Gardenia-1FU active jamming system (in a suspended container), and passive jamming devices. Its flight tests began in 1985.''
https://www.airwar.ru/enc/fighter/mig25pd.html